Archief - X800 graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Polle

Legacy Member
Hallo,

even de achtergrond schetsen : enige tijd geleden kocht ik bij Forcom een 6800NU. Deze kaart blijkt nu defect en aangezien deze niet meer leverbaar zijn heb ik een Credit Nota gekregen (134,95 Euro). Omdat er in dezelfde prijsklasse (met +/- dezelfde prestaties) geen gelijkaardige kaartjes zijn ben ik op zoek naar iemand die zijn X800-whatever verkoopt en van plan is om een nieuwe graka -of andere hardware- (bij Forcom) te kopen. Ik zou dan willen ruilen tegen deze aankoopbon (mag van eigenaar verwisselen; heb er voor gebeld) + opleg van mijn kant.

Laat maar horen wat je te bieden hebt ;)

Groeten,
Paul

babaar

Legacy Member
agp?
je moet eens naar pc-beurzen, waar forcom ook staat, gaan; daar verkopen ze hun x800xt'jes voor maar € 230 !
Heb ik ook gedaan (1.5maand geleden), nog geen moment spijt van gehad

Polle

Legacy Member
babaar zei:
agp?
je moet eens naar pc-beurzen, waar forcom ook staat, gaan; daar verkopen ze hun x800xt'jes voor maar € 230 !
Heb ik ook gedaan (1.5maand geleden), nog geen moment spijt van gehad


Idd AGP, was ik vergeten te vermelden ;)

XYRIS

Legacy Member
Heb een X800PRO van Sapphire dat ik binnenkort wegdoe (binnenweekje ofzo)

in perfecte staat met doosje en alles derbij:
handleiding, cd-rom , kabel,... doos

voor eengoed bod ik deze weg

Polle

Legacy Member
Wat noem je "een goed bod" ?
Ben je bereid om de credit nota mee over te nemen ?

Greets

pussylord

Legacy Member
babaar zei:
agp?
je moet eens naar pc-beurzen, waar forcom ook staat, gaan; daar verkopen ze hun x800xt'jes voor maar € 230 !
Heb ik ook gedaan (1.5maand geleden), nog geen moment spijt van gehad

Aha, bedankt vr de tip! Volgende week is het computerbeurs in Gent (Flanders Expo). Ik ben van plan om een x800xt AGP te kopen. Normaal kost die 290 euro in de winkel bij forcom.

Ben alleen niet zeker dat mijn voeding die kaart kan trekken (is namelijk maar 300Watt). Hoeveel heb jij Babaar?

Greetz

850T5-R

Legacy Member
mocht je die bon niet kwijtgeraken, ik koop frequent spullen aan bij forcom, wekelijks, ik wil die dan wel van u overnemen.

Polle

Legacy Member
850T5-R zei:
mocht je die bon niet kwijtgeraken, ik koop frequent spullen aan bij forcom, wekelijks, ik wil die dan wel van u overnemen.

En waar woon je ergens ?

babaar

Legacy Member
pussylord zei:
Aha, bedankt vr de tip! Volgende week is het computerbeurs in Gent (Flanders Expo). Ik ben van plan om een x800xt AGP te kopen. Normaal kost die 290 euro in de winkel bij forcom.

Ben alleen niet zeker dat mijn voeding die kaart kan trekken (is namelijk maar 300Watt). Hoeveel heb jij Babaar?

Greetz


450 levicom
je hebt je een stroomtoevoer stekker nodig voor die kaart apart ze

als je niefe voeding nodig hebt : lc power : goedkoop (+- € 50, terwijl topmerken toch al bij de € 100 aanleunen) maar goede prestaties (geen brol)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan