Archief - Xbox 360 games ( the sims, ... )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lowrobbn

Legacy Member
Ik zoek samen met mijn vriendin enkele xbox games:
- epic mickey, kinect sensor en games

Andere games mogen ook aangeboden worden.

Jessed

Legacy Member
Titanfall
Lost
Tomb raider legend
band hero
battlefield bad company
battlefield bad company 2
uefa euro 2008
2010 fifa world cup south africa
Batman Arkham Asylum GOTY

Deze heb ik nog liggen. Mogen goedkoop weg.

OwneDNooBs

Legacy Member
Ik heb er ook nog enkele liggen, waarschijnlijk heb je mijn post al gezien, maar bij deze:

Battlefield 3 - Zonder premium
Call of Duty: Modern Warfare 3
Darksiders
Fifa 12 - Kapot doosje, zonder boekje
Fifa 13
Fifa 13 - Kapot doosje, zonder boekje
Fifa 14
Kinect Adventures
Prototype

Het is waarschijnlijk uw smaak niet, 't is toch het proberen waard :P

lowrobbn

Legacy Member
Jessed zei:
Titanfall
Lost
Tomb raider legend
band hero
battlefield bad company
battlefield bad company 2
uefa euro 2008
2010 fifa world cup south africa
Batman Arkham Asylum GOTY

Deze heb ik nog liggen. Mogen goedkoop weg.
Geen interesse helaas, toch bedankt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lowrobbn

Legacy Member
OwneDNooBs zei:
Ik heb er ook nog enkele liggen, waarschijnlijk heb je mijn post al gezien, maar bij deze:

Battlefield 3 - Zonder premium
Call of Duty: Modern Warfare 3
Darksiders
Fifa 12 - Kapot doosje, zonder boekje
Fifa 13
Fifa 13 - Kapot doosje, zonder boekje
Fifa 14
Kinect Adventures
Prototype

Het is waarschijnlijk uw smaak niet, 't is toch het proberen waard :P
Indd niet onze smaak maar toch bedankt
emoji3.png


Heb je eventueel nog de kinect camera te koop met games ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

OwneDNooBs

Legacy Member
Kinect camera heb ik hier nog liggen, deze heb ik maar 1x gebruikt en is dus eigenlijk splinternieuw. Doos heb ik niet meer mits deze samen bij de Xbox zat.
Het enige spel voor de kinect dat ik heb is Kinect Adventures. Kung Fu Panda zat er bij maar deze was een code voor digitale download maar deze is dus al gebruikt.

lowrobbn

Legacy Member
OwneDNooBs zei:
Kinect camera heb ik hier nog liggen, deze heb ik maar 1x gebruikt en is dus eigenlijk splinternieuw. Doos heb ik niet meer mits deze samen bij de Xbox zat.
Het enige spel voor de kinect dat ik heb is Kinect Adventures. Kung Fu Panda zat er bij maar deze was een code voor digitale download maar deze is dus al gebruikt.
en wat zou je er voor willen krijgen?

OwneDNooBs

Legacy Member
lowrobbn zei:
en wat zou je er voor willen krijgen?

Ik heb eigenlijk geen enkel idee hoeveel dit nog waard is. Ik weet nog dat deze ooit €100 kostte maar da's lang geleden :P
Nieuwprijs op Tweakers blijkt 147.99 te zijn maar da's echt wel veel. Op Amerikaanse sites (mag je niet vergelijken, I know) kost deze tussen de 35-40$

Deze is nu toch al enkele jaren oud, maar is zoals ik al zei maar enkele (1 à 2) keren gebruikt. Ik denk dat een prijs rond de € 30-35 correct is..?
Nu ja, hoeveel zou jij er nog voor willen geven, desnoods bied je maar wat je wil :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan