Archief - xbox360 console met kinect en controller in perfecte staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bloodybjorn

Legacy Member
zoals hierboven vermeld.
laat mij iets weten over de prijs enz aub ik zie wel, maar moet wel perfect werkende zijn.

Extrizyo

Legacy Member
xbox 360 slim 250GB met kinect + ongeveer 30 games in perfecte staat ( onderandere alle halo's , gears of war , forza , .. Etc )

komt met 2 controllers

wat geef je ervoor ?

bloodybjorn

Legacy Member
de grote vraag is wat wil je dervoor?
wil je ruilen met een wii u van 2 maanden oud?
of zeg je prijs en welke kinect games heb je derbij?

zeg jij maar

Extrizyo

Legacy Member
bloodybjorn zei:
de grote vraag is wat wil je dervoor?
wil je ruilen met een wii u van 2 maanden oud?
of zeg je prijs en welke kinect games heb je derbij?

zeg jij maar

heb al een wii u dus nee bedankt

en hog ik had gedacht rond de 200€

van games zou ik eens moeten kijken ik ka. je dat ten vroegste zondagavond zeggen ken ze niet allemaal vanbuiten :p

bloodybjorn

Legacy Member
als den xbox360 en kinect nog in orde zijn wil ik der wel nog 90 excl voor geven zonder games met controllers dan zal je wel aan meer dan 200 komen als je de games nog apart verkoopt :) hou oud is den xbox eigenlijk?

Extrizyo

Legacy Member
nee dank je , dan houd ik hem liever zelf, doe liever alles in 1 keer weg ga niet ieder game apart beginnen verkopen

bloodybjorn

Legacy Member
ok geef mij dan eens een lijst van je games aub dan zal ik ne keer kijken
alvast bedankt

Extrizyo

Legacy Member
1.Alan wake
2.Call of duty Black ops 2
3.Dead island
4.Fable 3
5.Gears of war 2 Tin case
6.Gears of war 3
7.Gears of war judgment
8.Halo 3 ODST + halo 3 MP
9.Halo Reach
10.Halo 4
11.Kinect adventures
12.Marvel Vs capcom 3: FTW
13.Mass effect
14.Vanquish
15.Need for speed most wanted (nieuwe versie)
16.Need for speed the run
17.Rage
18.Saints row Double pack (SR 1+2)
19.Saints row the third
20.Stuntman Ignition
21.Test drive unlimited 2
22.Wwe12
23.Wwe13
24. Halo anniversery edition
25. forza horizon
26 Gears of war 1
27. Spiderman
28. final fantasy
29. Mortal combat

Er zitten er nog enkele extra tussen maar deze ben ik vergeten, dit kan ik ten vroegste zondagavond weten

bloodybjorn

Legacy Member
upken 1 komaan jongens zoek nog altijd een console en kinect

ObtimusBrime

Legacy Member
Ik heb er ook nog 1 liggen, zal dit weekend eens een lijstje maken van wat ik allemaal heb liggen. Wil wel ook enkel het volledige pakket ineens verkopen.

bloodybjorn

Legacy Member
NS4LIFE_ zei:
Ik heb er ook nog 1 liggen, zal dit weekend eens een lijstje maken van wat ik allemaal heb liggen. Wil wel ook enkel het volledige pakket ineens verkopen.

ok en ist ook ne slim edition en in goede staat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan