Goh, dat valt te zien, hangt beetje af van de controller waar de schijven aanhangen. Kan inderdaad JBOD zijn zoals Davion zegt, maar het kan ook RAID-0 (striping) zijn. 't voordeel van RAID-0 is een theoretische verdubbeling van de doorvoersnelheid, het nadeel is dat als één schijf er de brui aan geeft, je alle data kwijt bent.