Sirax
Legacy Member
Hey,
Ik heb volgende installatie:
Een grafische kaart: ASUS GeForce 8800 GTS 512Mb. (2DVI uitgangen).
Een eerste scherm (ingesteld als hoofdscherm): ASUS VH242S
Een tweede scherm (scherm wordt hierop uitgebreid): SAMSUNG SyncMaster 2253BW
Het eerste scherm staat op resolutie 1920 x 1080
Het tweede scherm staat op resolutie 1680 x 1050
Het probleem is nu op mijn eerste scherm mis ik rechts een deel van het scherm, dus mijn desktop icoon (win7) zie ik niet, en het rode kruis om een kader te sluiten zie ik ook maar half.
Links staat die wel goed, dus ik kan hem ook niet opschuiven naar links, want dan verdwijnt het START icoon.
Iemand een idee hoe ik het toch goed kan krijgen?
Ik heb volgende installatie:
Een grafische kaart: ASUS GeForce 8800 GTS 512Mb. (2DVI uitgangen).
Een eerste scherm (ingesteld als hoofdscherm): ASUS VH242S
Een tweede scherm (scherm wordt hierop uitgebreid): SAMSUNG SyncMaster 2253BW
Het eerste scherm staat op resolutie 1920 x 1080
Het tweede scherm staat op resolutie 1680 x 1050
Het probleem is nu op mijn eerste scherm mis ik rechts een deel van het scherm, dus mijn desktop icoon (win7) zie ik niet, en het rode kruis om een kader te sluiten zie ik ook maar half.
Links staat die wel goed, dus ik kan hem ook niet opschuiven naar links, want dan verdwijnt het START icoon.
Iemand een idee hoe ik het toch goed kan krijgen?
