Archief - 3d tv vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

davidoffboy

Legacy Member
hallo,

heb een 3d tv gekocht , type samsung le40c750
deze heeft motion plus funktie , nu als ik deze opzet
de motion plus blijft men beeld hangen ,
nu heb ik naar samsung gebeld en uit gelegd ,

hun antwoord ja we weten het ze hebben er allemaal last van
van die type , is een technis foutje ,

nu mogen ze een tv verkopen met funcktie maar die funktie
werkt niet ? kan dit zo maar ?

mvg

GoofyStoefy

Legacy Member
Mogelijk kunnen ze het dmv een update fixen. Anders zullen ze ze allemaal moet terugroepen.

davidoffboy

Legacy Member
ja duurt toch al redelijk lang , en terug roepen en wat dan ?
krijg je geld terug of krijg je een ander model ?

SpiderRS

Legacy Member
pffff da sucks. zou me toch afgezet voelen.
betaal je hopen geld voor je tv en dan heb je zoiets
Is er nie zoiets als nie content breng hem binnen de 14 dagen terug :D

davidoffboy

Legacy Member
nee , ik heb dat gevraagd en om dat bij alle toestellen is krijgt
de verdealer zijn geld ook ni terug van samsung ,
is nu al maanden bezig en hebben nog geen oplossing
deze tv kost redelijk veel ik vind dit toch geen service,

die van samsung zegt ja technis foutje kunne we verlopig niks aan
doen , is ondertusse al een paar maanden ,

kun je er niks tegen doen ik vind je koop die tv voor dat funktie
omdat het mooi beeld is maar hapert het beeld pfff

Dracozirion

Legacy Member
Amai wa ne service, en da voor Samsung.... pesies Acer

davidoffboy

Legacy Member
ja heb de laaste firmware , de tv is verbonden met internet ,
ja motion plus sta nu af en nu hapert hij niet ,
maar is de bedoeling niet eigenlijk he

Tribal

Legacy Member
Waarom niet ? Je kan eventueel kiezen voor aangepast en wazigheidsvermindering op 10 en tril op 0 zetten. Zo behoud je het originele beeld, maar zonder motion blur. Voor normaal Tv kijken is de helder stand wel geschikt.

davidoffboy

Legacy Member
hij heeft het bij tv ook ik kan motion plus nergens voor gebruiken,
ik moet hem op uit zette en dan gaat het,

heb nu contackt gehad met e-carre, de techniekers kenne het probleem
ze hebben er al veel klachten van binne gehad , ze hebben al onderdelen vervangen en helpt niet dus kunne ze niks aan doen,
ik moet nu een klacht via mail sturen en ze gingen het voorlegge bij de
hoofd van samsung voor een oplossing , ik zou vandaag nog bericht krijgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan