SmeeTz
Legacy Member
hey,
Ik heb in men pc 4GB beschikbaar
2x 1gb
en 1x 2gb
Maar als ik via eigenschappen van deze computer ga kijken zie ik:
Geinstalleerd ram 4gb (3,5gb beschikbaar)
Niet dat dit echt erg is maar weet iemand hoe dat komt en wat ik moet doen om het volledig ram geheugen te gebruiken?
Ik heb in men pc 4GB beschikbaar
2x 1gb
en 1x 2gb
Maar als ik via eigenschappen van deze computer ga kijken zie ik:
Geinstalleerd ram 4gb (3,5gb beschikbaar)
Niet dat dit echt erg is maar weet iemand hoe dat komt en wat ik moet doen om het volledig ram geheugen te gebruiken?