lYDDD
Legacy Member
Beste gamers !
Morgen houd ik bij mij thuis een bootcamp.
Nu heb ik een vraag , we gaan met 5 spelers allemaal counter-strike spelen.
Nu vraag ik mij af , zouden we het ondervinden dat we met 5 spelers aan het spelen zijn op het zelfde internet. Ik download nu met 14-16mb/s (weet niet of het veel is). Zouden we veel ping gaan hebben? Of zouden we nog deftig kunnen cs'en hier zo?
Mvg !
Morgen houd ik bij mij thuis een bootcamp.
Nu heb ik een vraag , we gaan met 5 spelers allemaal counter-strike spelen.
Nu vraag ik mij af , zouden we het ondervinden dat we met 5 spelers aan het spelen zijn op het zelfde internet. Ik download nu met 14-16mb/s (weet niet of het veel is). Zouden we veel ping gaan hebben? Of zouden we nog deftig kunnen cs'en hier zo?
Mvg !

