Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de fitnessbonk zei:CORSAIR DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueSelect 96€ bij tones.
Wel, maal 2 doen hé voor 1gb ram. Uw latje 256 doe je er best uit.
Voor de zekerheid, post je specs eens, vooral je moederbord dan.
Je kan ook sd-ram hebben of rimm hé![]()
Ik vraag me eigenlijk af, is het volgende RAM van tones gelijk aan het RAM van hofline?de fitnessbonk zei:CORSAIR DDR 512MB 400Mhz PC3200 ValueSelect 96€ bij tones.
Wel, maal 2 doen hé voor 1gb ram. Uw latje 256 doe je er best uit.
Voor de zekerheid, post je specs eens, vooral je moederbord dan.
Je kan ook sd-ram hebben of rimm hé![]()
nee de duron is je cpu. mobo kunde vinden via start -> uitvoeren -> dxdiag of mbv cpu-zmiky_way_ zei:Wel euh klein probleem ik weet ni goe nimeer wa moederbord is :doh: kdacht altijd dat dit moederbord was amd duron 892Mhz dus echt ni vet he en videokaart geforce ti 4200 128MB waar kan ik dat terug vinden moederbord? :doh:
Gamedude zei:Ik vraag me eigenlijk af, is het volgende RAM van tones gelijk aan het RAM van hofline?
--> http://www.hofline.com/catalog/product_info.php?cPath=147_28_173&products_id=497 = http://www.tones.be/shop_product.php?idx=5123200VALUE

Mich_vm zei:nee de duron is je cpu. mobo kunde vinden via start -> uitvoeren -> dxdiag of mbv cpu-z

(( dan kan ik da eindelijk vervangen + die ram geheugen maar da wetek wel zitten :applause:en mobo was sorry en zeg erbij of da goe is wss ni mor allez kommiky_way_ zei:moja ken eigenlijk ni veel van pc's en moestek die nieuwe mobo kopen en nieuwe cpu wetek begot ni waar ik die moet plaatsen tenige wakik in mijn pc zie zitten is een groot vlak en een kaartje in gleuf das men video op da groot vlak waar men cpu zit zit o.a ook mijn netwerk(kaart) kweni wrm kaart want ik zie geen kaart mijn geluids(kaart) of ik heb da gewoonweg ni kan ook maar ik kan toch muziek beluisteren zie he da maak het zo moeilijk he ik snap er nikx van waar bevind zich da moederbord en die cpu(( dan kan ik da eindelijk vervangen + die ram geheugen maar da wetek wel zitten :applause: