DHCP staat nu uit, kan met PC nog altijd op internet.
De laptop/smartphone kan verbinden met AP, maar krijgt nog steeds geen internettoegang.
Ik ben een beetje in de war nu.
Waarom kan de PC via exact dezelfde AP wel op internet en mijn laptop (en smartphone) niet?
(laptop en smartphone krijgen geen ip ofzo toegewezen denk ik dan?)
Mijn netwerkkennis is maar beperkt, wat is een wan poort?