outline
Legacy Member
heb dus mijn 64 beetje overclocked me mijn msi moederbordje
heb een screentje gemaakt en videokaart is ook overclocked een hercules 9800 pro heb ik
http://users.telenet.be/outline/overclocking.JPG
is dit al goed?
heb een screentje gemaakt en videokaart is ook overclocked een hercules 9800 pro heb ik
http://users.telenet.be/outline/overclocking.JPG
is dit al goed?
