Archief - andere grafische kaart mogelijk???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-DNB-

Legacy Member
hallo,

heb een goedkope laptop van HP gekocht, namelijk de G62(500euro)
Is een zeer goede laptop, MAAR de grafische kaart is een intel HD denk ik en is niet echt geschikt voor spelletjes....

nu vraag ik me af , kan ik deze grafische kaart zomaar vervangen door een nvidia ofzo???

R3L4X

Legacy Member
gamerszUNITED zei:
hallo,

heb een goedkope laptop van HP gekocht, namelijk de G62(500euro)
Is een zeer goede laptop, MAAR de grafische kaart is een intel HD denk ik en is niet echt geschikt voor spelletjes....

nu vraag ik me af , kan ik deze grafische kaart zomaar vervangen door een nvidia ofzo???

Nee.

R3L4X

Legacy Member
gamerszUNITED zei:
...spijtig..dan zit ik dus vast aan deze kaart:doh:

Laptops met een instap graka van nvidia/ati kosten minstens een goeie 450-500 euro, intel gma met een redelijke processor bv i3/i5 kan je wel left 4 dead mee draaien met wat tweaks, eventueel oudere games, minecraft etc..

Probeer gewoon wat rond te zoeken op dat model met gaming videos en anders moet je deze laptop verkopen of eerst wat geld bijeensparen ;)

Counterstrike

Legacy Member
gamerszUNITED zei:
hallo,

heb een goedkope laptop van HP gekocht, namelijk de G62(500euro)
Is een zeer goede laptop, MAAR de grafische kaart is een intel HD denk ik en is niet echt geschikt voor spelletjes....

nu vraag ik me af , kan ik deze grafische kaart zomaar vervangen door een nvidia ofzo???

Tja, 500 euro voor een laptop en dan bv zware games willen spelen, dat zal niet echt goed lukken.
Kleine zoals farmville zouden geen problemen mogen geven.

Grafische kaart in een laptop vervangen hebben ze mij afgeraden en ze hebben gelijk ook, dat is zotte werk.

Welke games zou je willen spelen dan?

-DNB-

Legacy Member
wist dat ik geen zware zou kunnen spelen, maar warhammer bijvoorbeeld en dungeon siege 3 ?? die nog moet uitkomen en eiglijk zeker diablo 3 :p

laat ons zeggen dat ik vooral graag strategy games wil spelen...

R3L4X

Legacy Member
gamerszUNITED zei:
wist dat ik geen zware zou kunnen spelen, maar warhammer bijvoorbeeld en dungeon siege 3 ?? die nog moet uitkomen en eiglijk zeker diablo 3 :p

laat ons zeggen dat ik vooral graag strategy games wil spelen...

Download een demo/illegaal en als dat werkt kan je ze gaan kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan