Archief - Artifact tijdens gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BARTHOLD

Legacy Member
Ik heb al eerder gepost dat ik een nieuwe voeding zou aanschaffen deze week, omdat mijn spanningen ofwel te laag of te hoog zijn.
Maar, sinds twee dagen heb ik een vervormd beeld tijdens het gamen. Flikkeringen, vlakken, enz....
Kan ik dit op één of andere manier verhelpen, of gaat het probleem opgelost zijn als ik een nieuwe voeding heb?
Ik heb een radeon 9800 pro. Soms kan ik gamen zonder dat ik de heftige vervormingen zie, maar na een tijdje zijn ze daar weer. :confused:
Kan ik iets veranderen aan mijn instellingen of zo, of zijn hier mensen die ervaring hebben met dat soort probleem?

BARTHOLD

Legacy Member
In al de games die ik nu speel, zowel in half life 2 als in battle for middle earth, zijnde graphics compleet vervormd. Vroeger heb ik dat probleem nog nooit gehad. Soms zijn ze echter normaal. Zou het miss kunnen liggen aan mijn spanningen, want momenteel is mijne +3,3 v te laag
Ik ga er alleszins deze week een nieuwe voeding in steken, maar tzou wel spijtig zijn als die artifact met iets anders te maken heeft.

Exit

Legacy Member
mss voeding, anders is graka ram om zeep gegaan (mss door die slechte spanningen (als die wa te hoog zijn, 5-12v)

Tae

Legacy Member
Kan natuurlijk ook afhangen van bepaalde games maar als het in alle games zijn zou het wel de voeding kunnen zijn of misschien dat alles wat te warm word. In het slechtste geval kan uw graka ook beschadigd zijn :s

BARTHOLD

Legacy Member
Ik ga vanavond met mijn pc bij mijn maat waar ik hem gekocht heb.
Maar ik ken er dus niet veel van en is er een bepaalde manier om te zien of dat de grafische kaart kapot is. Want als die nieuwe voeding er in zit en kheb nog altijd het zelfde probleem zou ik wel eens mijn graka opsturen en ruilen voor een nieuwe. Is er een bepaald programma waarmee je je grafische kaart kan testen of ze nog ok is?

BARTHOLD

Legacy Member
Probleem is opgelost, mijn maat heeft er een tijdelijke voeding ingestoken en bij die zijn de spanningen ok. Ook nog geen artifacts bemerkt bij die voeding en geen tuut geluiden bij asus probe.
binnenkort ga ik me een goede voeding kopen en dan kan ik weer zorgeloos gezellig het nieuwe jaar in gamen :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan