Archief - ASUS A9550GE/TD Radeon 9550GE 128Mb DDR, TV-out, DVI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

servet

Legacy Member
Hallo mensen, ik heb paar vraagskes over dit graka,
zijn er mensen die zo ene graka hebben en die tevreden zijn?
hoeveel zal deze graka scoren hij 3dmark2001,
is da een van 128 bit?
:ironic:

flov007

Legacy Member
http://www.techtree.com/techtree/jsp/showstory.jsp?storyid=54050
hier vind het alles.
ik zie da die in 3dmark2001se maar 8500punte haalt -> kutkaartje dus :)
ik zou die a9550 zeker NIET kopen, dan koopt ge u beter ne 9600xt, 9800pro. of die 6600GT :love: deze laatste kost rond de 200€ (en die zou ik dus ook nemen :))

edit: ja, das een 128bit kaartje.

kristos zei:
mijn god, nooit gedacht dat ik die info op de sites van asus en futuremark zou terugvinden

laat mij even wat smileyspam toe:
:ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic:


http://www.asus.com/products/vga/v9950ge/overview.htm
http://www.futuremark.com --> orb --> project search and compare --> log in --> graphics chipset : nvidia geforce fx 5900 --> show me the projects


tadaa!

magic :unsure:
da klopt wel ni he kerel. gij het de V9950 gegeve.
het moete de A9550 zijn, een ati dus :)

btw... kristos, ge zijt wel een sukkel ze

Sacristar

Legacy Member
yeah me knows, 'k had het pas door na jouw linkje te zien :crazy:

editted though ;)

*edit* thx for the sukkel remark, very mature...

Sacristar

Legacy Member
flov007 zei:
uw smiliespam ook... :unsure::)
het sarcasme achter die smilies is u blijkbaar ontgaan, net zoals zijn
vorige posts zou ik zo denken.

als hij de weg naar een forum kan vinden kan ie net zo goed de weg naar asus en futuremark vinden.
die ironic smiley in zijn eerste post is imho totaal misplaatst en slaat op nix, net zo min als die uit zijn sig.

Qrt

Legacy Member
vree goe low-budgetkaartje en ruimte tot overclocken met omega drivers

flov007

Legacy Member
str0ntj3 zei:
fout,
koop u een 6800LE & unlock pipes kost ook rond de 200€
90% ongeveer kans dat da zal lukken.
taadaa
en als da ni lukt heeft die een probleem...
koopt u een 6600GT en zeg dan tadaa... :unsure:

xpr·k

Legacy Member
kristos zei:
het sarcasme achter die smilies is u blijkbaar ontgaan, net zoals zijn
vorige posts zou ik zo denken.

als hij de weg naar een forum kan vinden kan ie net zo goed de weg naar asus en futuremark vinden.
die ironic smiley in zijn eerste post is imho totaal misplaatst en slaat op nix, net zo min als die uit zijn sig.


En dus zijn arrogant gedrag en uit de hoogte doen toegelaten . Ge blijft ne sukkel sorry .
Ik ga nog eens herhalen wak op ander forums nog al gezegd heb .
Als iemand iets post dat u niet interesseert omdat het oud nieuws is , al 100000 keer gevraagd is of volgens u algemene kennis is , dan zijn er twee logische opties . Of je helpt de mens voort (en beleefd als je jezelf genen boer vind) , of je antwoord niet .
Niemand verplicht u te antwoorden op topics die u in spe niks zeggen . Straffer nog je moet goed dom zijn om u tijd te verspillen aan topics die voor u onder deze noemer vallen terwijl je zelf duidelijk geschoold genoeg bent in het inet gebeuren om 1001 interressantere dingen te vinden .
Er zijn nog altijd genoeg mensen die nog niet veel ervaring hebben met het internet . Ze komen iets vragen op een forum omdat ze denken daar helpen mensen elkaar (was ooit ook zo naief) en dan moeten ze replies als die van u lezen .
Ofwel help je iemand ofwel click je verder naar een boeiender onderwerp , das mijn moto . Jammer genoeg gebruiken veel mensen fora als dit enkel en alleen om hun ego op te vijzen door te laten zien hoeveel meer ZIJ er wel niet van af kennen .

just my 2 cents.

str0ntj3

Legacy Member
flov007 zei:
en als da ni lukt heeft die een probleem...
koopt u een 6600GT en zeg dan tadaa... :unsure:
6800LE is standaard toch sneller...
en als ge zoveel kans hebt om te unlocken hebde wel veel ongeluk nodig om naast eentje te zitte die ge nie kunt unlocken.

Sacristar

Legacy Member
xpr·k zei:
Ge hebt gelijk, ik zou het aan mij moeten laten voorbij gaan... en toch doe dat soms niet (meestal wel btw). Mijn enkele reis hemelwaarts zal nog even op zich laten wachten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan