Oei dit gaat allemaal mijn petje te boven:
Het ging om een belangrijke update(service pack) kan je dat zomaar negeren en niet updaten dan??
Normaal zou het commando FN toest indrukken tesamen met functietoets F4 staat een icoontje met een toetsenbord met lampjes erboven op maar ik kan die toetsencombinatie indrukken tot ik een punthoofd heb maar verlichting aan?? vergeet het!!
En wat betreft de handleiding: die ken ik ontertussen al zowat uit mijn hoofd: toetsencombinatie zoals hiervoor aangehald indrukken en dat zou het moeten zijn, maar met geen woord gerept over de probleemoplossing hiervoor.
Daar ben ik dan ook voor naar hier gekomen want voor de rest doet mijn lappie het uitstekend; keigave machine!!