EpilEpic
Legacy Member
hoj,
vandaag kwam de graka voor mijn nieuwe pc binnen (eerste x dat ik em zelf ineen steek). Ik heb hem op mijn mobo geplaatst maar nu duiken er weer enkele vragen op...:
- hij zit ondersteboven, m.a.w. de fan zit naar onder gericht kan dit wel de bedoeling zijn? want zo zal er sneller stof vallen op een opening waar er een of andere chip zit.
- er zijn twee (6 pin) aansluitingen voorzien voor de voeding, en de gebruiksaanwijzing is hier wat onduidelijk over, maar ik moet toch maar een van die aansluitingen verbinden met mijn voeding hé?
ik plaats binnen een paar minuten ook een link naar wat foto's zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel ^
alvast bedankt!
vandaag kwam de graka voor mijn nieuwe pc binnen (eerste x dat ik em zelf ineen steek). Ik heb hem op mijn mobo geplaatst maar nu duiken er weer enkele vragen op...:
- hij zit ondersteboven, m.a.w. de fan zit naar onder gericht kan dit wel de bedoeling zijn? want zo zal er sneller stof vallen op een opening waar er een of andere chip zit.
- er zijn twee (6 pin) aansluitingen voorzien voor de voeding, en de gebruiksaanwijzing is hier wat onduidelijk over, maar ik moet toch maar een van die aansluitingen verbinden met mijn voeding hé?
ik plaats binnen een paar minuten ook een link naar wat foto's zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel ^
alvast bedankt!
)
