Rage
Legacy Member
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dus ik wil mijn HD3780x2 gebruiken als videokaart, en ik wil mijn Geforce8800gts 320MB gebruiken als PhysX kaart.
Dit is de meest recente guide die ik kon vinden:
Guru3D.com Forums - View Single Post - Enabling GPU accelerated PhysX on an ATI + NVIDIA system
Is dit aan te raden of helemaal niet?
Hmm...
Eerst was ik gans blij dat ik een HD3870x2 kreeg. Nu blijkt dat die minder goed presteert als mijn 8800GTS. Het is geen driver probleem want ik heb een format gedaan.
Enkel op hoge resoluties is die beter dan de 8800GTS. Aangezien ik een 19" scherm heb met res 1280*1024 heeft het niet veel nut om die HD3870x2 te gebruiken.
Crysis 2 Demo, Battlefield Bad Company 2 enz zijn allemaal trager. Wat een tijdverspilling.
Dus ik wil mijn HD3780x2 gebruiken als videokaart, en ik wil mijn Geforce8800gts 320MB gebruiken als PhysX kaart.
Dit is de meest recente guide die ik kon vinden:
Guru3D.com Forums - View Single Post - Enabling GPU accelerated PhysX on an ATI + NVIDIA system
Is dit aan te raden of helemaal niet?
Hmm...
Eerst was ik gans blij dat ik een HD3870x2 kreeg. Nu blijkt dat die minder goed presteert als mijn 8800GTS. Het is geen driver probleem want ik heb een format gedaan.
Enkel op hoge resoluties is die beter dan de 8800GTS. Aangezien ik een 19" scherm heb met res 1280*1024 heeft het niet veel nut om die HD3870x2 te gebruiken.
Crysis 2 Demo, Battlefield Bad Company 2 enz zijn allemaal trager. Wat een tijdverspilling.