Archief - ati mobility radeon hd 4570

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Airliner95

Legacy Member
ati mobility radeon hd 4570 moet normaal 800mhz memory hebben maar nu heb ik slechts 500mhz meer
en daardoor gaan mijn games in (lichte) lag.

kan iemand mij helpen de memory terug op 800mhz te zetten?


alvast bedankt

Wasbeer

Legacy Member
zoals gezegd in andere thread euhm het powerplan veranderen zo die opties voor batterij beheer ?

Airliner95

Legacy Member
Wasbeer zei:
zoals gezegd in andere thread euhm het powerplan veranderen zo die opties voor batterij beheer ?


heb ik al op hoge prestaties gezet. maar het maakt geen verschil uit.:s

Wasbeer

Legacy Member
hmm kan je eens een screen nemen en de gpu clockt zich wel terug als je op het buroblad zijt om stroom te sparen
en minder warm te worden

Wasbeer

Legacy Member
ma hij zegt da de default clock 500 is dan kan die nie hoger als ge nie overclockt ?

Airliner95

Legacy Member
Er zijn veries met 800Mhz geheugen, maar 'k denk dat dat enkel die met DDR3/GDDR3 zijn, niet met DDR2 zoals in jouw geval.

maar hoe kom ik dan aan die lag op games?
ben al 6maand aan het zoeken en zelfs in de fabriek van packerd bell vinden ze het probleem niet .

bv in flight simulator x beweegt het vliegtuig normaal zonder lag maar de grond (achtergrond textures gaan in haperingen van alle games ook zie ik dan strepen in die achtergrond.
vroeger kon ik al de games die ik had zeer goed aan op high settings nu zelfs op low niet meet :s


weet iemand raad?

Wasbeer

Legacy Member
hmmm raar ...
geef de rest van u specs eens zoals cpu en ram of het modelnummer van u laptop

Airliner95

Legacy Member
Processor: AMD Athlon(tm) X2-Dual-Core QL-65 2.10gzh rated at 3.32
Geinstalleerd geheugen : 4gb (3.12gb beschikbaar)
32 bitbesturingssysteem
videokaart : ati mobility radeon hd 4570 (512mb)
packerd bell lj 63
windows 7 home premium


vroeger was geen enkele game een probleem nu allemaal (na een tijdje verergert het nog maar het is geen hitte probleem zeiden ze in packerd bell)

Titanium X

Legacy Member
probeer u drivers van de grafishe kaart eens opnieuw te installeren.

swat assassin

Legacy Member
Titanium X zei:
probeer u drivers van de grafishe kaart eens opnieuw te installeren.

ongepaste golflengte voor iemand die een merkpc koopt zoals die hierboven en dan nog van packard bell :crazy:

Wasbeer

Legacy Member
naar de site van packerd bell gaan
en daar downloads of drivers zoeken en u model nummer ingeven

maar ik hoop er niet op dat daar een geupdate driver staat hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan