Archief - Batterijen Logitech-muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Diegos151

Legacy Member
Hallo,

De standaard bijgeleverde batterijtjes (2100mah) bij mijn Logitech-muis zijn dringend aan vervanging toe. Ik heb er reeds oplaadbare ingestoken van Hema & GP (wat de beste zouden moeten zijn), maar ik ben er echt niet tevreden over!

Ik moet regelmatiger opladen merk ik en ze gaan veel minder lang mee.

Daarom wou ik even vragen of er nog mensen zijn die reeds de standaard batterijen vervangen hebben en wat ze nu gebruiken en of ze tevreden zijn.

Bedankt!

Iphigeneia

Legacy Member
Heb je de bon van uw muis nog?

Dan gewoon rma aanmaken bij logitech. Krijg je meteen een nieuwe indien de garantie niet verlopen is. Gewoon aangeven dat muis niet meer laad ofzo.

Davion

Legacy Member
Ik gebruik in mijn inmiddels 7 jaar oude MX700 oplaadbare van Energizer.
Als ik ze oplaad met het laadstation van Logitech gaan ze maximaal 1 dag mee, als ze oplaad mmet de lader van Energizer dan gaan ze meer dan een week, soms 2 weken mee :)

Voodooghost

Legacy Member
Davion zei:
Ik gebruik in mijn inmiddels 7 jaar oude MX700 oplaadbare van Energizer.
Als ik ze oplaad met het laadstation van Logitech gaan ze maximaal 1 dag mee, als ze oplaad mmet de lader van Energizer dan gaan ze meer dan een week, soms 2 weken mee :)

Klopt, dat komt omdat de oplader van logitech niet gemaakt is voor de 2000+ mah batterijen ...
Laad de batterijen op met een deftige lader bedoeld voor dat soort batterijen en die gaan weken mee.

Diegos151

Legacy Member
Ik had ook al de indruk dat het met een gewone lader beter zou zijn! Zou je echt de originele van logitech nie kunnen nabestellen? Wel jammer...

GEE

Legacy Member
Diegos151 zei:
Ik had ook al de indruk dat het met een gewone lader beter zou zijn! Zou je echt de originele van logitech nie kunnen nabestellen? Wel jammer...

Via deze thread even zeggen, let op met goedkope batterijen, ik gebruik er al jaren van Aldi, topcoms dus als ik me niet vergis, weinig problemen mee gehad vroeger MAAR die dingen durven bloedheet worden in de lader (de originele is al lang kapot gebruik dus een algemene snellader die alles ontlaadt, ververst enz).
Wel al verschillende keren gehad dat de batterijen overladen, ze staan eigenlijk op ontploffen (je hoort ze gewoon sissen), de groene plastic mantel smelt gewoon weg of springt open, ze zijn ten andere ook dikker dan normale batterijen (gaan bvb niet in een maglight, of komen er niet meer uit).
Ik had een microsoft muis waar ik 1AA batterij (ook topcom) in gebruikte, tot ik op een dag een brandgeur waarnam, wel het was de muis, de batterij was binnen gaan kortsluiten en intern was alles aan het wegsmelten, de muis lag zelfs in uitstand, met de zender ingeklikt wat de stroom normaal zou moeten onderbreken via een contact aan de onderkant.
Had ik die dag niet thuisgeweest, ik wil niet weten hoe dat zou afgelopen zijn, er lag papier in de buurt op het bureau enz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan