Spock
Legacy Member
Hallo
heb net NFS Underground 2 opnieuw gedownload, maar heb een probleem. Mijn beeldscherm toont het spel in een vierkant met dus langs de zijkant zwarte banden van wel 15 cm elk. Heb geprobeerd de resolutie aan te passen, software van beeldscherm en adapter bijgewerkt. Voor verdere specs check es mijn openbaar profiel.
Hopelijk kan iem. mij helpen. Grtz
heb net NFS Underground 2 opnieuw gedownload, maar heb een probleem. Mijn beeldscherm toont het spel in een vierkant met dus langs de zijkant zwarte banden van wel 15 cm elk. Heb geprobeerd de resolutie aan te passen, software van beeldscherm en adapter bijgewerkt. Voor verdere specs check es mijn openbaar profiel.
Hopelijk kan iem. mij helpen. Grtz
.