yannick
Legacy Member
Beste,
Na enkele problemen moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben over deze connectie, het blijft echter trager dan telenet en ook de latency met speedtest ligt 20ms hoger.
Ik wou even horen of het normaal is dat ik 25ms (rechtstreeks op bbox2 getest) latency heb terwijl ik zeer dicht tegen de kast zit (37m):
Na enkele problemen moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben over deze connectie, het blijft echter trager dan telenet en ook de latency met speedtest ligt 20ms hoger.
Ik wou even horen of het normaal is dat ik 25ms (rechtstreeks op bbox2 getest) latency heb terwijl ik zeer dicht tegen de kast zit (37m):
Code:
************************
* VDSL2 modem tool 1.6 *
************************
download upload
line: 37600 kbps 7968 kbps
payload: 30056 kbps 6048 kbps
max line: 91260 kbps
max payload: 72920 kbps
bands used: 3 2
bandplan: 17A
training: 17.8 dB
loop length: 26 m
near end: 52 m
far end: 33 m
avg. length: 37 m
snr margin: 16.7 dB
attenuation: 2.4 dB
avg. margin: 17.2 dB
avg. snr: 32.3 dB
).