Archief - Black Screen op laptop , hij start wel nog steeds op..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SZEELEN

Legacy Member
Hello mede 9-livers !
:applause::applause::applause:

Ik heb deze laptop van het merk Packard Bell , Intel Dual Core , Windows XP , ati kaartje hier niets mis mee...


Maar sinds een week geleden wil ik hem terug opstarten, na de avond ervoor geen problemen te hebben
Je hoort alles draaien , HDD draait , dvd probeert een schijf te vinden.
Maar niets komt op het scherm.
Als je dicht kijkt zie je niets , ook met een lamp zie je niets.
Al geprobeerd : Batterij uitgehaald , Power ook los en dan 30 - 60 seconden de powerknop inhouden. -> zonder resultaat :doh:
Batterij uithalen , proberen opstarten alleen met power , ook geen resultaat.
Batterij er een tijdje uitgelaten , weer ingestoken , geen resultaat..
again :/ :doh:

Ik ben ten einde hoop ,
Hopen dat jullie iets meer weten

Greetz!

kabamzz

Legacy Member
Kijk eens of je op een extern scherm beeld krijgt.
Vroeger heb ik ook al eens een gelijkaardig probleem gehad met een laptop en bleek dat m'n moederbord kapot was ...

Exit

Legacy Member
draait de hdd (led knippert) zoals hij normaal opstart?

met extern scherm eventueel nodig dit te activeren via sneltoets (fn + ...)

Bill

Legacy Member
Haal je ram er eens uit, als hij dan nog niet begint te biepen, is er een probleem met je moederbord.

Een werkend moederbord begint altijd te biepen wanneer er geen ram inzit.

SZEELEN

Legacy Member
Mijn ram er uit gehaald , en mijn moederbord heeft niet gebiept.
Dus ik denk dat het aan mijn moederbord zal liggen.
Enige tips voor da te fixen ?
Of zal het gewoon een nieuwe laptop worden ? ;/

Exit

Legacy Member
kan je weinig aan doen
en vervangen zal snel paar 100den €'s worden => eerder nieuwe dus

SZEELEN

Legacy Member
Het zal dus een nieuwe worden :(
Ik bedank alle mensen die hier hun hulp aangeboden hebben ,
Thanx !

greetz SZEELEN,

thebiglematskii

Legacy Member
heb hetzelfde probleem gehad met een laptop van medion, juist hetzelfde geprobeerd zoals batterij uithalen enzo en aanzetten, maar dat helpte niet. Ik had nog garantie en heb hem binnengedaan de videokaart was dood..

d4_ev1l

Legacy Member
medion is daarin heel straf. Mijn moederbord heeft het begeven een week nadat de garantie was verlopen. ik koop nooit meer iets van medion :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan