Fonskuh
Legacy Member
Twee maand geleden is mijn videokaart gecrashed en heb ik een nieuwe GTS 240 gekocht. Een maand daarvoor een nieuwe voeding laten steken omdat ook die kapot was.
Daarnet ben ik TF2 aan het spelen en valt plots mijn scherm uit. Ik reset de PC maar krijg ook nu geen verbinding. Het scherm blijft dus gewoon zwart, ook op een andere monitor.
Iemand die weet of dit aan de voeding ligt, of de GPU? Beide zijn vrij nieuw dus zou het maar raar vinden.
Daarnet ben ik TF2 aan het spelen en valt plots mijn scherm uit. Ik reset de PC maar krijg ook nu geen verbinding. Het scherm blijft dus gewoon zwart, ook op een andere monitor.
Iemand die weet of dit aan de voeding ligt, of de GPU? Beide zijn vrij nieuw dus zou het maar raar vinden.