Unrach
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik probeer mijn camera (Canon EOS 5D Mark ll) op een beamer aan te sluiten. Dit gaat zeer goed met een AV kabeltje, maar dan valt het beeld weg op de camera zelf.
Ik dacht dus aan de oplossing om via de HDMI van de camera te gaan. Deze te laten splitten, één kant naar een kleine externe monitor te laten gaan en de andere via een HDMI/AV adapter laten gaan.
Ik heb het gevoel dat ik dit wat te ver gezocht heb. Weet iemand een makkelijkere manier zonder veel extra (dure) aankoop te moeten doen?
Ik heb sowieso wel al een externe monitor, dus die moet ik niet meer bij kopen.
Alvast bedankt!
Ik probeer mijn camera (Canon EOS 5D Mark ll) op een beamer aan te sluiten. Dit gaat zeer goed met een AV kabeltje, maar dan valt het beeld weg op de camera zelf.
Ik dacht dus aan de oplossing om via de HDMI van de camera te gaan. Deze te laten splitten, één kant naar een kleine externe monitor te laten gaan en de andere via een HDMI/AV adapter laten gaan.
Ik heb het gevoel dat ik dit wat te ver gezocht heb. Weet iemand een makkelijkere manier zonder veel extra (dure) aankoop te moeten doen?
Ik heb sowieso wel al een externe monitor, dus die moet ik niet meer bij kopen.
Alvast bedankt!