Archief - Check system

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UndeadKing

Legacy Member
Gewoon ff jullie mening van dit systeem dat ik heb samengesteld :)

Intel Pentium IV D540 @ 3.200 Mhz || Asus P5P800 || Kingwin Mutant X Midtower Case Silver/Gray - 420W || Dualchannel 2x 512 MB DDR @ 400 Mhz || Saphire Ati Radeon 9600XT 256 MB DDR || DVD-RW 16X & DVD-ROM 16X48 || Maxtor 200 GB @ 7200 rpm || Logitech Z-3 Speakers 2.1 40W RMS || Hp 17" TFT Pavilion || Logitech Cordless Desktop LX 500 ||

Gothrek

Legacy Member
dient het voor te gamen
zoja zeker een amd 64
de prijs van u systeem zou ik ook wel graag weten
9600xt vervangen door 9800 pro ( meer dan 50 % meer prestaties en max 40 euor meer)

JackF

Legacy Member
9800 pro is betere keuze om te gamen kost maar 20 eurookes meer dan 9600XT
Kvraag me ook af of dat HP scherm wel een goede keuze is ( HP lijkt maar één jaar garantie te geven) qua specs.

UndeadKing

Legacy Member
Het dien idd voor het gamen..maar ik blijf bij pentium..mja laat ons zegge kheb al altijd dat genomen en darmee: )

en uh die graka kan ik niets aan doen die steekt nu in menne oude pc dus die kan ik niet verandere :)

en uh de prijs ligt rond de 1700 euro voor alles :)


*edit* wat vinden jullie van de case eigenlijk?

Gothrek

Legacy Member
UndeadKing zei:
Het dien idd voor het gamen..maar ik blijf bij pentium..mja laat ons zegge kheb al altijd dat genomen en darmee: )
kijk een amd athlon 64 3000+ verslaat een 3.4 ghz in doom 3
kweet niet maar dat zegt toch iets over pentiums e
sjeezes
ik kan u 100en benchmarks tonen en die amd gaat altijd vele sneller zijn in games dan uwen pentium
als ge wilt gamen ga voor een athlon 64, da is hier gewoon algemeen aanvaard en elke hardware site bevestigt dit

Conqie

Legacy Member
zelf als ge nie gamed a64 is gewoon in alles beter buite encode ...
en da ge het altij genome hebt is toch geen rede?iedereen zoekt toch het beste voor zen geld ,of nie? :crazy:

beastkiller

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
geen van die 2 die zijn imo wa te duur


kan jij de prijs goedkoper vinden :scream:
want je krijg gratis logiteck x620 6.1 speaker set ,ultra x keyboard en mx510 gamer muis bij

Conqie

Legacy Member
omschrijving aantal per stuk totaal

COOLERMASTER CENTURION 5 ALU BEHUIZING 1 € 97,87 97,87

AMD ATHLON64 3200+ BOXED SOCKET 754 1 € 206,89 206,89

ASUS K8N-E DELUXE SOCKET 754 1 € 120,00 120,00

WESTERN DIGITAL 200GB 8MB ATA100 7200RPM 1 € 111,78 111,78

CORSAIR 512MB PC3200 VALUESELECT 1 € 96,89 96,89

LOGITECH X620 SPEAKERS 1 € 104,50 104,50

LOGITECH MX510 OPTICAL MOUSE 1 € 40,32 40,32

LOGITECH KEYBOARD SILVER OEM 1 € 26,40 26,40

Totaalbedrag € 804,65
+ nog een 6800 Le ,maar die vond ik niet in deze winkel en andere maar op pricewatch stond deze voor een 230 euro
dus de prijs valt wel mee ,maar dan wel voor die A64 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan