mattyh88
Legacy Member
Ik heb een win xp computer en een linksys e2000 router.
Ik zie de router staan tussen de beschikbare draadloze netwerken maar kan er niet mee verbinden. Het scherm 'verbinden met draadloos netwerk' staat er een minuut of 2 op en dan krijg ik de melding dat het niet lukt om er mee te verbinden.
Wireless security staat af van de router. Dit stond eerst aan, maar heb het afgezet omdat de computer de router dan helemaal niet zag bij 'beschikbare draadloze netwerken'.
Verbinden met de router met een win 7 laptop en een iphone 3gs lukt dan weer wel perfect.
Ook kan de win xp computer wel verbinden met netwerken van nabijgelegen, onbeveiligde netwerken.
Ik zie de router staan tussen de beschikbare draadloze netwerken maar kan er niet mee verbinden. Het scherm 'verbinden met draadloos netwerk' staat er een minuut of 2 op en dan krijg ik de melding dat het niet lukt om er mee te verbinden.
Wireless security staat af van de router. Dit stond eerst aan, maar heb het afgezet omdat de computer de router dan helemaal niet zag bij 'beschikbare draadloze netwerken'.
Verbinden met de router met een win 7 laptop en een iphone 3gs lukt dan weer wel perfect.
Ook kan de win xp computer wel verbinden met netwerken van nabijgelegen, onbeveiligde netwerken.
