deven
Legacy Member
ik kreeg gisteren deze melding voor het eerst, en nu na 5 keer opnieuw te starten 5 keer.
De fan draait, ook al geeft hij de error. Dan moet ik F1 drukken om verder op te starten.
Kan dit zijn dat de fan te traag draaiT en daardoor fout geeft?
cooler is een arctic freezer pro dacht ik. moederbord P5Be
Had dit eerste keer nadat ik mijn nieuw toetsenbord aansluite... misschien daar iets mee te maken?
mvg kristof.
De fan draait, ook al geeft hij de error. Dan moet ik F1 drukken om verder op te starten.
Kan dit zijn dat de fan te traag draaiT en daardoor fout geeft?
cooler is een arctic freezer pro dacht ik. moederbord P5Be
Had dit eerste keer nadat ik mijn nieuw toetsenbord aansluite... misschien daar iets mee te maken?
mvg kristof.
(de onderste post)