Oblivionn
Legacy Member
Hoi,
Een aantal maanden geleden heb ik een systeem laten bestellen bij Azerty en laten opsturen. De temperaturen van de cpu waren zeer hoog, 60 graden in windows. Ik heb het systeem afgegeven bij Azerty en zij hebben er een nieuw moederbord+cpu koeler ingezet. Ik heb een Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100 koeler en een I5 2500k intel processor.
Voor de ''reparatie draaide de koeler op 1300 rpm, maar zat niet goed vast op het moederbord, maar nu draait ie op 530-600 rpm en kan ik windows niet eens in. (Ze hebben ook de schroeven en de zijkant van de kast wat verbogen, maar dat is een ander verhaal).:doh:
Mijn vraag: kan ik zelf het aantal rpm naar 1300 krikken of moet ik weer terug?
Vriendelijke groet,
Een aantal maanden geleden heb ik een systeem laten bestellen bij Azerty en laten opsturen. De temperaturen van de cpu waren zeer hoog, 60 graden in windows. Ik heb het systeem afgegeven bij Azerty en zij hebben er een nieuw moederbord+cpu koeler ingezet. Ik heb een Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100 koeler en een I5 2500k intel processor.
Voor de ''reparatie draaide de koeler op 1300 rpm, maar zat niet goed vast op het moederbord, maar nu draait ie op 530-600 rpm en kan ik windows niet eens in. (Ze hebben ook de schroeven en de zijkant van de kast wat verbogen, maar dat is een ander verhaal).:doh:
Mijn vraag: kan ik zelf het aantal rpm naar 1300 krikken of moet ik weer terug?
Vriendelijke groet,

