Sanderdv
Legacy Member
Zojuist heb ik mijn nieuw systeempje zelf in elkaar gestoken.
Nu heb ik voor het eerst scythe mugen 2 rev B gebruikt met koelpasta arctic op mijn i5-2500k.
Sinds dit mijn eerste keer is, had ik totaal geen idee hoeveel pasta ik moet gebruiken. Mij werd verteld dat ik zo weinig mogelijk pasta moest gebruiken en dat heb ik dan ook maar gedaan.
Nu bij het booten voor de eerste keer ben ik eens snel naar de temp cpu (bios) gaan kijken. deze was al 60 graden en steeg elke 1-2sec second met een halve graad. Ik dacht al " 't is niet waar
"
Eens Windows geïnstalleerd, heb ik het programma coretemp gedownload.
die zegt dat mijn cpu (cores) +- 30 graden is.
http://img155.imageshack.us/img155/6396/cpup.png
Wat is het nu eigenlijk? Zou ik die pasta opnieuw aansmeren voor alle zekerheid? Of een andere programma installeren om dit te verifiëren?
Nu heb ik voor het eerst scythe mugen 2 rev B gebruikt met koelpasta arctic op mijn i5-2500k.
Sinds dit mijn eerste keer is, had ik totaal geen idee hoeveel pasta ik moet gebruiken. Mij werd verteld dat ik zo weinig mogelijk pasta moest gebruiken en dat heb ik dan ook maar gedaan.
Nu bij het booten voor de eerste keer ben ik eens snel naar de temp cpu (bios) gaan kijken. deze was al 60 graden en steeg elke 1-2sec second met een halve graad. Ik dacht al " 't is niet waar
"Eens Windows geïnstalleerd, heb ik het programma coretemp gedownload.
die zegt dat mijn cpu (cores) +- 30 graden is.
http://img155.imageshack.us/img155/6396/cpup.png
Wat is het nu eigenlijk? Zou ik die pasta opnieuw aansmeren voor alle zekerheid? Of een andere programma installeren om dit te verifiëren?
Je moet een dropje ter grootte van een rijstkorrel erop doen. Een klein beetje meer kan geen kwaad. Te weinig is zeker niet goed! RealTemp en Core-Temp zijn het nauwkeurigst van allemaal. 