Pepsi11
Legacy Member
vroeger had ik een onnozele wireless g accesspoint van bij de telenet installatie met erbarmelijke ontvangst.
Ik upgrade naar de dir-635n router en die wifi werkt soms een dag goed en dan een dag weer niet. soms moet ik dat ding 4x rebooten eer het werkt.
Maakt niet uit met welke instellingen, b,g,n,wep, wpa, wpa2 of eender welk kanaal.
Hij heeft de laatste nieuwe firmware.
Het met inSSIDer gekeken wat er nog in de buurt zit en het zijn er maar een stuk of 3 op andere kanalen dan de mijne dus dat kan toch niet storen?
Ben volledig de kluts kwijt, ik ben genoodzaakt terug dat accespointje te hangen gewoon voor een constante wifi verbinding te hebben.
Ik upgrade naar de dir-635n router en die wifi werkt soms een dag goed en dan een dag weer niet. soms moet ik dat ding 4x rebooten eer het werkt.
Maakt niet uit met welke instellingen, b,g,n,wep, wpa, wpa2 of eender welk kanaal.
Hij heeft de laatste nieuwe firmware.
Het met inSSIDer gekeken wat er nog in de buurt zit en het zijn er maar een stuk of 3 op andere kanalen dan de mijne dus dat kan toch niet storen?
Ben volledig de kluts kwijt, ik ben genoodzaakt terug dat accespointje te hangen gewoon voor een constante wifi verbinding te hebben.