Archief - Dell reparaties - 4 keer in ongeveer 2,5 maand

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Willem90

Legacy Member
Ik heb een Dell XPS 15 voor zo'n 9 maand nu, had sinds het begin al problemen en belde daar ook vaak voor. Eerst geloofden ze mij nooit, ik bleef bellen en elke keer gaven ze mij nutteloze antwoorden (ze verwezen mij door naar microsoft omdat dat de oorzaak was van mijn problemen enz). Ik ging daarna 5maand naar het buitenland waardoor ik eigenlijk niet meer kon bellen (veel te hoge kosten). Echter, ik ben sinds begin juli weer terug in belgië.

Tijdens de grote vakantie is mijn laptop al 3 keer gerepareerd. Elke keer was ik deze 2-3 weken kwijt. Na elke reparatie, belde ik de dag zelf nog om te melden dat ik nog steeds problemen had.

Ik heb hem sinds vrijdag terug en heb nu een probleem met de cooling gevonden. Ik bel naar hun en ze willen hem alleen nog maar eens repareren. Na lang aandringen laten ze gratis een monteur komen om het te repareren.


Echter, ik vrees dat dit het hierna ook niet gefixt zal zijn.

Ik wil een klacht indienen, een nieuw systeem of een schadevergoeding. Dell heeft geen klachtenservice ofzo, weet iemand hoe ik officieel een klacht kan indienen?
Of hoe ik dit best kan aanpakken? Ik ga gewoon niet meer akkoord met een gewone reparatie.


1 ding staat vast: ik koop nooit meer een dell
En ik ga sowieso die 2 jaar extra garantie nu aanschaffen, heb teveel betaald op gwn na een jaar een nieuwe te kope als er weer iets mis is

Aap

Legacy Member
Nooit gehoord van een zoekmachine?

Ik vind het zelfs op de Dell website.

Klantenzorg 02 713 15 65
Algemeen 02 481 91 00
Uitsluitend technische ondersteuning voor draagbare XPS-computers
02 481 92 96
Technische ondersteuning voor alle overige Dell-computers 02 481 92 88

Bron:

Documentation

Willem90

Legacy Member
die klantenzorg helpt je met kleine probleempjes. Naar waar denk je dat ik de hele tijd zit te bellen? ik ben naar de technische dienst en ze zegge dat ze mij niet verder kunnen helpen met een klacht indienen. Ik vraag dat ze mij kunnen doorverbinden en dan zeggen ze dat ik alleen een officiële klacht kan indienen door een brief te sturen naar een kantoor in nederland :/

anyway, nu heb ik een probleem met mijn cooling. Mijn grafische kaart overheat nu super snel (average van 98°C bij het opstarten van een game zoals League of Legends).

Ben nu nog aant wachten op een confirmation van dell dat ze morgen een reparateur sturen.


(ze hebben al 2 keer mijn moederbord vervangen, batterij, diskreader en nog een lijst van andere dingen)

EDIT: heb juist nog eens 2u met hun aan de telefoon gehangen. De man van vanochtend heeft gwn geen log gemaakt van ons gesprek. Met andere woorden, ze hebben wat met mijn voeten gespeeld.
Dell wou geen reparateur sturen, uiteindelijk heb ik na een uur discussiëren het voor mekaar gekregen om een reparateur te krijgen en hebben ze het meteen geregistreerd.
Ze gaan voor de 3de keer mijn moederbord vervangen en gaan ook men grafische chip ofzoiets nog eens vervangen.

Ik wil eigenlijk een compensatie, ik ben het zo beu

Aap

Legacy Member
Willem90 zei:
die klantenzorg helpt je met kleine probleempjes.
Ik wil eigenlijk een compensatie, ik ben het zo beu

Bel naar klantenzorg, zeg dat je klacht wil neerleggen.
Bij dit soort problemen, ALTIJD op het einde van het gesprek het dossiernummer vragen. Vraag ook hoe de contactpersoon noemt. Als je belt, kun je vragen naar die contactpersoon als hij/zij vrij is.

Willem90

Legacy Member
Aap zei:
Bel naar klantenzorg, zeg dat je klacht wil neerleggen.
Bij dit soort problemen, ALTIJD op het einde van het gesprek het dossiernummer vragen. Vraag ook hoe de contactpersoon noemt. Als je belt, kun je vragen naar die contactpersoon als hij/zij vrij is.

ok, zal dat nog eens doen morgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan