Willem90
Legacy Member
Ik heb een Dell XPS 15 voor zo'n 9 maand nu, had sinds het begin al problemen en belde daar ook vaak voor. Eerst geloofden ze mij nooit, ik bleef bellen en elke keer gaven ze mij nutteloze antwoorden (ze verwezen mij door naar microsoft omdat dat de oorzaak was van mijn problemen enz). Ik ging daarna 5maand naar het buitenland waardoor ik eigenlijk niet meer kon bellen (veel te hoge kosten). Echter, ik ben sinds begin juli weer terug in belgië.
Tijdens de grote vakantie is mijn laptop al 3 keer gerepareerd. Elke keer was ik deze 2-3 weken kwijt. Na elke reparatie, belde ik de dag zelf nog om te melden dat ik nog steeds problemen had.
Ik heb hem sinds vrijdag terug en heb nu een probleem met de cooling gevonden. Ik bel naar hun en ze willen hem alleen nog maar eens repareren. Na lang aandringen laten ze gratis een monteur komen om het te repareren.
Echter, ik vrees dat dit het hierna ook niet gefixt zal zijn.
Ik wil een klacht indienen, een nieuw systeem of een schadevergoeding. Dell heeft geen klachtenservice ofzo, weet iemand hoe ik officieel een klacht kan indienen?
Of hoe ik dit best kan aanpakken? Ik ga gewoon niet meer akkoord met een gewone reparatie.
1 ding staat vast: ik koop nooit meer een dell
En ik ga sowieso die 2 jaar extra garantie nu aanschaffen, heb teveel betaald op gwn na een jaar een nieuwe te kope als er weer iets mis is
Tijdens de grote vakantie is mijn laptop al 3 keer gerepareerd. Elke keer was ik deze 2-3 weken kwijt. Na elke reparatie, belde ik de dag zelf nog om te melden dat ik nog steeds problemen had.
Ik heb hem sinds vrijdag terug en heb nu een probleem met de cooling gevonden. Ik bel naar hun en ze willen hem alleen nog maar eens repareren. Na lang aandringen laten ze gratis een monteur komen om het te repareren.
Echter, ik vrees dat dit het hierna ook niet gefixt zal zijn.
Ik wil een klacht indienen, een nieuw systeem of een schadevergoeding. Dell heeft geen klachtenservice ofzo, weet iemand hoe ik officieel een klacht kan indienen?
Of hoe ik dit best kan aanpakken? Ik ga gewoon niet meer akkoord met een gewone reparatie.
1 ding staat vast: ik koop nooit meer een dell
En ik ga sowieso die 2 jaar extra garantie nu aanschaffen, heb teveel betaald op gwn na een jaar een nieuwe te kope als er weer iets mis is