Gegroet!
Ik zou graag mijn Telenet HD Digicorder aansluiten op mijn beamer, een
NEC VT670. Dat het beeld dan natuurlijk geen HD meer is weet ik, en stoort mij niet.
Hoe realiseer ik dat het best? Liefst eenvoudig uitleggen, zo'n expert ben ik niet.
Mvg