Archief - Draadloze laptopmuis met batterijduur van 2 jaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Diegos151

Legacy Member
Hi,

Ik zag in de winkel een draadloze Logitech-laptopmuis en op de verpakking stond dat de batterijlevensduur maar liefst 2 jaar bedraagt! Heeft iemand daar ervaring mee (stond op zowat elke verpakking v Logitech's draadloze laptopmuizen)?

Deze laptopmuizen kan je toch ook aansluiten op een desktop PC hé?

Merci!

drahadaxa

Legacy Member
Beste,

ik heb ook een logitech v450 of zo, met zo'n nano reciever. Toen ik deze vorig in september 2009 kocht, stond er op dat je met middelmatig gebruik 3 jaar weg kon.

Nu ik doe wel Toegepaste Informatica, en ik zit zo'n 12u per dag op de pc, dus da's wel een pak meer dan middelmatig gebruik :p

Ik heb de duracell batterijen die erbij waren ongeveer 3-4 maanden kunnen gebruiken.. tot na de examens van januari.
Toen waren ze leeg, dit waren waarschijnlijk slechte batterijen, want:

de batterijen die ik er toen instak, werken nu nog. die gaan dus bijna 1,5 jaar mee én er staat in de logitech control panel (setpoint) dat mijn batterijen nog zo'n 250 dagen zouden meegaan.

Dat wil dus wel zeggen dat die muizen de batterijduur hebben die ze aangeven, normaal gezien zou een muis van 2jaar zeker 1.5 jaar moeten uitdoen met 1 set batterijen.

voila, mijn uiteenzetting

Diegos151

Legacy Member
Waww, dat is gewoon super! Waarom gaat niet elke muis van hen dan zolang mee eigenlijk? Is er een verschil tussen een laptopmuis en een gewone muis, want qua grootte zijn ze ongeveer gelijk toch hé?

En zo'n muizen kan ik toch ook gewoon aansluiten op mijn desktop hé?

Bedankt voor de uiteenzetting :)

drahadaxa

Legacy Member
Ja, ik heb de nano muis om elke dag mee te nemen naar school, deze is iets kleiner en ik heb de performance mx muis om met de desktop te werken.

De muizen van logitech hebben bijna allemaal een nano reciever (unifying) en deze kunnen gebruikt worden op pc, desktop of notebook.

De laptopmuis is iets kleiner, maar ik heb redelijk grote handen en dat is niet vervelend, het gaat nog net, in tegenstelling tot sommige echt miniscule muisjes. De gewone computermuizen zijn natuurlijk iets groter.

Ik zou zeggen, eens proberen in de winkel, eens vastnemen, dan weet je het meteen.

Hier althans enkele (5-6) logitech muizen en steeds weer content, ik blijf (voorlopig) nog altijd bij logitech voor computeraccesoires :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan