Mimusje
Legacy Member
Dus het porbleem is dat men dvd en cd-rw een probleem in windows geef
De volgende problemen staant erbij ;
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Wat kan ik hier aan doen ik zou het willen oplossen zo snel mogelijk en liefst niet men windows herstarten ik heb al veel gedaan zoals paar keer verwijderd en terug herstart. al paar keer en stuurprogramma zoeken allemaal lukt niet
HELP
De volgende problemen staant erbij ;
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Wat kan ik hier aan doen ik zou het willen oplossen zo snel mogelijk en liefst niet men windows herstarten ik heb al veel gedaan zoals paar keer verwijderd en terug herstart. al paar keer en stuurprogramma zoeken allemaal lukt niet
HELP