Skoran
Legacy Member
Als ik ne gewone cd in mn dvd speler (in pc) werkt hij perfect.
Als ik daarentegen ne dvd insteek en wil afspelen met cyberlink power DVD of wmp doet hij niks, crasht ook niet ofzo.
Als ik het in wmp probeer te openen zegt hij de resolutie en kleurdiepte te verlagen, werkt ook niet.
Ik heb tevens een systeemherstel gedaan 2 dagen voordat iemand (ik gok pa) wmp 10 heeft geinstalleert: werkt nog altijd niet
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Thx
Als ik daarentegen ne dvd insteek en wil afspelen met cyberlink power DVD of wmp doet hij niks, crasht ook niet ofzo.
Als ik het in wmp probeer te openen zegt hij de resolutie en kleurdiepte te verlagen, werkt ook niet.
Ik heb tevens een systeemherstel gedaan 2 dagen voordat iemand (ik gok pa) wmp 10 heeft geinstalleert: werkt nog altijd niet
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Thx