wieda
Legacy Member
Ik heb zeer binnenkort een "willekeurige" Q9550 en zou die meteen willen overclocken naar 4Ghz.
Ik gebruik verder een GA-EP45-DS3P met een degelijke luchtkoeling (u120e@1300rpm).
Ben ik te optimistisch?
Edit: dus zoek ik andere q9550 bezitters om samen te overclocken.
Ik gebruik verder een GA-EP45-DS3P met een degelijke luchtkoeling (u120e@1300rpm).
Ben ik te optimistisch?
Edit: dus zoek ik andere q9550 bezitters om samen te overclocken.
, kwestie van de cpu wat te sparen

Of omda de 1ste core het meest actief is. Stress alle 4 de cores is met prime95 en kijk dan is of ze nog zo uiteenlopend zijn?
