$woop
Legacy Member
Zo stom als ik ben heb ik tijdens een installatie van XP mijn externe hardeschijf geformatteerd allé zo de partities er van verwijderd.
Wenen...
Nu niks meer aan te doen maar eens terug aangesloten aan mijn pc vindt hij deze niet meer terug enkel bij schijf beheer. Heb hem al opnieuw geformatteerd en op actief gezet maar bij Deze computer vind ik niks terug of als ik hem insteek gebeurd er niks.
Alvast bedankt!
Mvg,
P.J.
Wenen...
Nu niks meer aan te doen maar eens terug aangesloten aan mijn pc vindt hij deze niet meer terug enkel bij schijf beheer. Heb hem al opnieuw geformatteerd en op actief gezet maar bij Deze computer vind ik niks terug of als ik hem insteek gebeurd er niks.
Alvast bedankt!
Mvg,
P.J.