ToasT
Legacy Member
Mijn Western Digital externe HD is kapot gegaan en heb die uit de case gehaald en in mijn pc gestoken.
In het BIOS herkent hij hem maar in 'deze computer' zie ik nog steeds enkel maar mijn oude schijven staan.
Heb ik iets verkeerd gedaan of vergeten te doen??
Alvast bedankt
Graag een oplossing zonder dat ik mijn files kwijt ben
In het BIOS herkent hij hem maar in 'deze computer' zie ik nog steeds enkel maar mijn oude schijven staan.
Heb ik iets verkeerd gedaan of vergeten te doen??
Alvast bedankt
Graag een oplossing zonder dat ik mijn files kwijt ben
