
denk dat het aan het apparaat ligt heb hem op gestuurt
het werkt dus nog steeds niet, ik heb het verzonden en terug ontvangen ik krijg de melding dat er geen fouten zijn... er loopt een kabel van de media player naar de router, ik kan wel verbinding krijgen ik kan wel internet radio beluisteren maar daar heb ik niets aan, ik deel mijn mappen, ik kan via nas werken, enkel het streamen lukt niet het is de bedoeling dat je je harde schijf kan bekijken vanaf je televisie..