jee
Legacy Member
Goede avond.
ik had graag informatie gekregen van mensen die een G19 gebruiken.
Is dit de moeite om te nemen?
Heb momenteel de g15v1 en op zich heel tevreden van. Had deze gekocht voor het lcd schermpje maar ben wel zwaar ontgoocheld over de weinige applications. Maar op zich stevig toetsenbord ook verlicht en gaat al super lang mee.
Nu had ik gedacht over te gaan naar een g19. Wat zijn jullie ervaringen ermee en zijn er al wat meer apps uitgekomen tegenover de g15.
Alvast bedankt
niemand?
ik had graag informatie gekregen van mensen die een G19 gebruiken.
Is dit de moeite om te nemen?
Heb momenteel de g15v1 en op zich heel tevreden van. Had deze gekocht voor het lcd schermpje maar ben wel zwaar ontgoocheld over de weinige applications. Maar op zich stevig toetsenbord ook verlicht en gaat al super lang mee.
Nu had ik gedacht over te gaan naar een g19. Wat zijn jullie ervaringen ermee en zijn er al wat meer apps uitgekomen tegenover de g15.
Alvast bedankt
niemand?