Esthervdb
Legacy Member
Beste iedereen,
Ik heb net 1 van de 2 geheugenlatjes van 512mb vervangen door 2gb op de laptop van m'n moeder. (Toshiba Satellite A100-803)
Bij het opstarten kreeg ik direct een zwart scherm. Als ik het andere kaartje ook verwijder en dus enkel die van 2gb laat zitten, krijg ik een blauw scherm met de vermelding "bad pool header"
En als ik dan weer de originele kaartjes erin steek krijg ik alweer een zwart scherm.
Normaal gezien zou ik er nooit zelf aan beginnen aangezien ik er (duidelijk) niet genoeg van ken. Maar op de website waar ik het latje kocht (replacedirect.nl) stond dat je dit makkelijk zelf kon, dus dacht ik: ach waarom niet?
Kan iemand me hiermee verder helpen?
Alvast bedankt!
Ik heb net 1 van de 2 geheugenlatjes van 512mb vervangen door 2gb op de laptop van m'n moeder. (Toshiba Satellite A100-803)
Bij het opstarten kreeg ik direct een zwart scherm. Als ik het andere kaartje ook verwijder en dus enkel die van 2gb laat zitten, krijg ik een blauw scherm met de vermelding "bad pool header"
En als ik dan weer de originele kaartjes erin steek krijg ik alweer een zwart scherm.
Normaal gezien zou ik er nooit zelf aan beginnen aangezien ik er (duidelijk) niet genoeg van ken. Maar op de website waar ik het latje kocht (replacedirect.nl) stond dat je dit makkelijk zelf kon, dus dacht ik: ach waarom niet?
Kan iemand me hiermee verder helpen?
Alvast bedankt!
Ken je misschien iemand die meer ervaring heeft in dit soort zaken?
