miekju
Legacy Member
Beste,
Vanmiddag viel mijn laptop uit doordat de batterij leeg was. Toen ik de laptop echter weer aansloot op netstroom werkte mijn laptop uitermate traag. Waar hij normaal 2 min over deed om op te starten doet hij er nu 10 min over. Alles gaat ook stukken trager en het lijkt alsof alles in slow motion werkt. Iemand die hier een oplossing voor kent? Alles lijkt te werken wel. Heb jammer genoeg geen systeem herstelpunt.
Overigens zit ik midden in de examens en komt het dus zwaar ongelegen aangezien mijn cursussen op die laptop staan. Ik zal die nu proberen af te halen.
Hopelijk hebben jullie een oplossing.
PS: rebooten leek niet te helpen. Mss gewoon eens afsluiten en natchje laten liggen?
Vanmiddag viel mijn laptop uit doordat de batterij leeg was. Toen ik de laptop echter weer aansloot op netstroom werkte mijn laptop uitermate traag. Waar hij normaal 2 min over deed om op te starten doet hij er nu 10 min over. Alles gaat ook stukken trager en het lijkt alsof alles in slow motion werkt. Iemand die hier een oplossing voor kent? Alles lijkt te werken wel. Heb jammer genoeg geen systeem herstelpunt.
Overigens zit ik midden in de examens en komt het dus zwaar ongelegen aangezien mijn cursussen op die laptop staan. Ik zal die nu proberen af te halen.
Hopelijk hebben jullie een oplossing.
PS: rebooten leek niet te helpen. Mss gewoon eens afsluiten en natchje laten liggen?