Benitek
Legacy Member
Ik heb bij een configuratie de grafische kaart in het tweede PCI-X slot geplaatst daar ze anders in het eerste slot het PCI-E slot bedekte welke ik nodig had voor een draadloze kaart.
Dit blijkt goed te werken (ook al weet ik dat het tweede slot dan op 4x werkt ipv de 16x) maar wanneer men wil switchen van LCD scherm naar TV via een HDMI kabel krijgt men een blauw scherm.
Ligt dit aan de positie van de kaart in het tweede slot of zou dit een driverprobleem zijn.
Alvast bedankt
Dit blijkt goed te werken (ook al weet ik dat het tweede slot dan op 4x werkt ipv de 16x) maar wanneer men wil switchen van LCD scherm naar TV via een HDMI kabel krijgt men een blauw scherm.
Ligt dit aan de positie van de kaart in het tweede slot of zou dit een driverprobleem zijn.
Alvast bedankt