Nyordyn
Legacy Member
Ik zit hier met een groot probleem:
2 weken geleden crashte de grafische kaart van mijn oude laptop, na net geen 3 jaar heb ik hem binnengedaan voor reparatie en een nieuwe laptop gekocht, de oude zal als reserve dienen. Het is een ASUS N53Jg geworden, die wel wat aankan.
Gisteren heb ik Assassin's Creed: Brotherhood gekocht. Ik installeerde dit maar het spel loopt ongelooflijk traag. Daarom ben ik eens op de site van 'can you run it?' gaan kijken en ik kreeg daar als resultaat dat mijn grafische kaart in mijn laptop niet sterk genoeg is (zie link voor afbeelding onderaan). Ik heb een NVIDIA GeForce GT 415M grafische kaart in de laptop steken en nochtans staan de 400-series er tussen bij de minimale vereisten.
Net daaronder stond dat mijn grafische kaart geen 'Hardware T&L' heeft en ik daardoor dus een hele hoop games niet zou kunnen spelen op deze laptop! Ik denk dat dit toch niet echt klopt en vroeg me dus af of iemand van jullie mij zou kunnen helpen dit probleem op te lossen!
Alvast heel erg bedankt!
http://http://i543.photobucket.com/albums/gg453/Nyordyn/canyourunit.jpg
2 weken geleden crashte de grafische kaart van mijn oude laptop, na net geen 3 jaar heb ik hem binnengedaan voor reparatie en een nieuwe laptop gekocht, de oude zal als reserve dienen. Het is een ASUS N53Jg geworden, die wel wat aankan.
Gisteren heb ik Assassin's Creed: Brotherhood gekocht. Ik installeerde dit maar het spel loopt ongelooflijk traag. Daarom ben ik eens op de site van 'can you run it?' gaan kijken en ik kreeg daar als resultaat dat mijn grafische kaart in mijn laptop niet sterk genoeg is (zie link voor afbeelding onderaan). Ik heb een NVIDIA GeForce GT 415M grafische kaart in de laptop steken en nochtans staan de 400-series er tussen bij de minimale vereisten.
Net daaronder stond dat mijn grafische kaart geen 'Hardware T&L' heeft en ik daardoor dus een hele hoop games niet zou kunnen spelen op deze laptop! Ik denk dat dit toch niet echt klopt en vroeg me dus af of iemand van jullie mij zou kunnen helpen dit probleem op te lossen!
Alvast heel erg bedankt!
http://http://i543.photobucket.com/albums/gg453/Nyordyn/canyourunit.jpg