Archief - heef er hier iemand ervaring met een 6800NU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexis

Legacy Member
hebben hier mensen al ervaring met een gewone 6800NU ?

- hoe draai je hl-2
- heb je de pipes kunnen unlocken en hoe ver ben je geraakt in het overklokken
- hoe draai je doom III

grtz

Davion

Legacy Member
Khebbem zelf niet maar met een beetje reviewervaring:

- zeer goed (heb zelf een 9800XT 256Mb, draait hier vlotjes op 1280*960 alles op highest (buiten FSAA en AF) en heb et gevoel dak nog meer kan bijvijzen) daar een 6800NU krachtiger is is dat geen probleem
- RivaTuner, kan niemand zeggen
- High Detail moet vlot te doen zijn

Alexis

Legacy Member
kwil nie echt antwoorden maar meer wat anderen ervaren met deze kaart.

thx

grtz

guRuh

Legacy Member
jaja ik heb ze... check de benchmark thread eens (als ge ze deftig oc'ed ownt ge de GT's :D)

en ver oc'en doet ze echt wel: stock : 350/725 (denk ik toch :p)
mijn oc; 420/950

uiteraard houdt dien DDR1 alles tegen

pipes zijn unlockt enzo ja

slijpschijf

Legacy Member
guRuh zei:
jaja ik heb ze... check de benchmark thread eens (als ge ze deftig oc'ed ownt ge de GT's :D)

en ver oc'en doet ze echt wel: stock : 350/725 (denk ik toch :p)
mijn oc; 420/950

uiteraard houdt dien DDR1 alles tegen

pipes zijn unlockt enzo ja

Ge moet kaarten vgl als ze niet oc-ed zijn, en op hetzelfde systeem e... anders weet ge der NIKS mee! Ge kunt die gt's ook oc'en, en steek die in een beter systeem als het uwe, en ge zult der nie veel owne ze ;)

Binnenkort is de 6600gt verkrijgbaar, deze zou ongeveer gelijk zijn aan de 6800, dus deze zal in prijs zakken, of uit handel verdwijnen, kdacht dat die ging vervangen worden door een 6700, weet iemand daar iets meer over?
:)

guRuh

Legacy Member
kijk da van da ownen zeg ik gewoon om die jongen duidelijk te maken dat ze een zeer hoog oc potentieel hebben (wat van GT's en ultra's minder kan gezegd worden!)

Patman

Legacy Member
slijpschijf zei:
Ge moet kaarten vgl als ze niet oc-ed zijn, en op hetzelfde systeem e... anders weet ge der NIKS mee! Ge kunt die gt's ook oc'en, en steek die in een beter systeem als het uwe, en ge zult der nie veel owne ze ;)

Binnenkort is de 6600gt verkrijgbaar, deze zou ongeveer gelijk zijn aan de 6800, dus deze zal in prijs zakken, of uit handel verdwijnen, kdacht dat die ging vervangen worden door een 6700, weet iemand daar iets meer over?
:)

guRuh kent idd NIETS van oc'en ze
ECHT NIETS :ironic:



die 6800 oc'en wel degelijk supervet
maar gaan standaard idd trager dan een gt !! (duh)


en btw , ook al edde 2 keer hetzelfde systeem, de scores gaan (bijna)nooit dezelfde zijn...




edit: dien 6800 gaat da wel goe kunne draaien !

Alexis

Legacy Member
kben zo hard aan het twijfelen welke ik zou nemen é. budget is 300-350 euro. en die 6800 ziet er vree goed uit maar ik zit er mee in dat ik stalker enzo niet meer op het maximum kan draaien. wat is jullie mening ?

slijpschijf

Legacy Member
Patman zei:
guRuh kent idd NIETS van oc'en ze
ECHT NIETS :ironic:

die 6800 oc'en wel degelijk supervet
maar gaan standaard idd trager dan een gt !! (duh)

en btw , ook al edde 2 keer hetzelfde systeem, de scores gaan (bijna)nooit dezelfde zijn...

edit: dien 6800 gaat da wel goe kunne draaien !

ge moet nie zo uitvliege ze :) , ik heb nie gezegt dat guruh niets kent van oc'en, dat is foute interpretatie van u :),

scores zullen allemaal in dezelfde buurt liggen, een benchmark zal altijd een klein percentage afwijken...


ge zou dan beter zoals guruh op een volwassen manier reageren
:applause:

Alexis

Legacy Member
niemand een menig ? der moeten toch nog wel mensen deze kaart hebben ?

guRuh

Legacy Member
kijk als u budget 300-350 euro is, is die 6800 zowat de beste keuze da ge kunt maken...

wat ik u aanraadt: als alleen voor stalker is...wacht tot stalker uit is en koop dan u kaartje ;)

Alexis

Legacy Member
nee niet alleen voor stalker maar ook voor games als lotr: battle for middle earth. en wat ik ook vree graag nog goed kunnen draaien is een spel als fear.

Alexis

Legacy Member
staat al weer op de 2 de pagina. allé mensen die dit hebben post aub ervaringen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan