Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie hetguRuh zei:jaja ik heb ze... check de benchmark thread eens (als ge ze deftig oc'ed ownt ge de GT's)

guRuh zei:jaja ik heb ze... check de benchmark thread eens (als ge ze deftig oc'ed ownt ge de GT's)
en ver oc'en doet ze echt wel: stock : 350/725 (denk ik toch)
mijn oc; 420/950
uiteraard houdt dien DDR1 alles tegen
pipes zijn unlockt enzo ja


slijpschijf zei:Ge moet kaarten vgl als ze niet oc-ed zijn, en op hetzelfde systeem e... anders weet ge der NIKS mee! Ge kunt die gt's ook oc'en, en steek die in een beter systeem als het uwe, en ge zult der nie veel owne ze
Binnenkort is de 6600gt verkrijgbaar, deze zou ongeveer gelijk zijn aan de 6800, dus deze zal in prijs zakken, of uit handel verdwijnen, kdacht dat die ging vervangen worden door een 6700, weet iemand daar iets meer over?
![]()
Patman zei:guRuh kent idd NIETS van oc'en ze
ECHT NIETS :ironic:
die 6800 oc'en wel degelijk supervet
maar gaan standaard idd trager dan een gt !! (duh)
en btw , ook al edde 2 keer hetzelfde systeem, de scores gaan (bijna)nooit dezelfde zijn...
edit: dien 6800 gaat da wel goe kunne draaien !
, ik heb nie gezegt dat guruh niets kent van oc'en, dat is foute interpretatie van u
,