Highlander
Legacy Member
Hallo,
Ik zit beneden met een router (linksys 4200) maar het signaal is overal in huis niet zo goed.
Ik heb ook nog een tweede router (dir-635), kan ik deze ergens boven opstellen om toch een betere wifi dekking te hebben
Zo ja hoe moet ik de routers dan instellen? of kan dit technisch helemaal niet?
Dank
Ik zit beneden met een router (linksys 4200) maar het signaal is overal in huis niet zo goed.
Ik heb ook nog een tweede router (dir-635), kan ik deze ergens boven opstellen om toch een betere wifi dekking te hebben
Zo ja hoe moet ik de routers dan instellen? of kan dit technisch helemaal niet?
Dank
