Physixius
Legacy Member
Beste,
Ik heb een oudere philips (http://www.p4c.philips.com/files/3/3...10_pss_nld.pdf
Ik heb ook een xbox 360 met kinect. Sommige spellekes daarvan werken enkel op pal 60.
Als ik de xbox instel op pal60 lukt dit niet, hij blijft op pal50.
Iemand enig idee hoe ik mijn TV (ik vind nergens de instelling) op pal60 kan zetten, dit zou normaal gezien mogelijk moeten zijn aangezien hij computerbeeld ook aan 60hz kan afspelen volgens die pdf.
Misschien nog handig om te weten: mijn tv heeft geen hdmi, dus ik sluit de xbox aan via die rood/wit/gele kabels (maar daar zou het toch niet aan mogelijk liggen dacht ik?)
Tnx in advance
__________________
Ik heb een oudere philips (http://www.p4c.philips.com/files/3/3...10_pss_nld.pdf
Ik heb ook een xbox 360 met kinect. Sommige spellekes daarvan werken enkel op pal 60.
Als ik de xbox instel op pal60 lukt dit niet, hij blijft op pal50.
Iemand enig idee hoe ik mijn TV (ik vind nergens de instelling) op pal60 kan zetten, dit zou normaal gezien mogelijk moeten zijn aangezien hij computerbeeld ook aan 60hz kan afspelen volgens die pdf.
Misschien nog handig om te weten: mijn tv heeft geen hdmi, dus ik sluit de xbox aan via die rood/wit/gele kabels (maar daar zou het toch niet aan mogelijk liggen dacht ik?)
Tnx in advance

__________________
