Archief - hoeveel watvoeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_dr@gon

Legacy Member
hello

hoeveel wat voeding hebde zowat nodig met dit systeem

moederbord: Aopen Ak77-333
2 x 256 DDR van apacer
Proc: AMD Athlon Xp 2200+
ATI Radeon 9200 SE 128 MB
Diskette drive
2 Hardeschijfen van 40GB en 1 van 80GB
CD writer
DVD Writer
pinacle PCTV pro
Q-TEC 340R IDE RAID 133 PCI Card
realtek RTL8139
Logitech QuickCam Pro 4000
Logitech® Extreme™ 3D Pro

alvast bedankt ;)

lotter.be

Legacy Member
Ik heb 300 watt no name voeding en heb volgend systeem:

p4 2.66gh
80gb
dvd lezer
cd schrijver
9800xt
512 ddr

Ik heb nooit crashes of instabiliteit

dus bij dat systeem zal 300 watt wel meer dan voldoende zijn. Misschien voor een latere upgrade toch voor 400 gaan? dan zit je goed.

the_dr@gon

Legacy Member
okey

kzal dan maar rap es ne nieuwe voeding kopen kheb nu 1 van 250 Watt :p

thx eh

jodeman

Legacy Member
ik heb

p4 3.2 ghz HT
512 MB ddr
6800LE
280GB
DVD lezer
DVD RW
CD RW

hoeveel heb ik nodig??

***ARF***

Legacy Member
nooooooooo :doh:

ni weer zo een thread waarbij er achter de voeding wordt gevraagd
staat hier al een miljoen keer,
ook de links naar de "zogenaamde voedingsberekenaars"
maat van mij heeft zogezegd een voeding van 480watt nodig,
toch trekt zijn chieftecske van 350watt da

citrofenwick

Legacy Member
jodeman zei:
ik heb

p4 3.2 ghz HT
512 MB ddr
6800LE
280GB
DVD lezer
DVD RW
CD RW

hoeveel heb ik nodig??
ik denk dat ge toch best min 350 steekt

ik heb 300w tybotech voor het volgenden

2hd's
dvdrom en riter
[email protected]
6800LE
verder zie sig :p

metaphore

Legacy Member
***ARF*** zei:
nooooooooo :doh:

ni weer zo een thread waarbij er achter de voeding wordt gevraagd
staat hier al een miljoen keer,
ook de links naar de "zogenaamde voedingsberekenaars"
maat van mij heeft zogezegd een voeding van 480watt nodig,
toch trekt zijn chieftecske van 350watt da

echt da voeding gedoe is echt zo "overhyped"
tegenwoordig zitte alleen nog maar goe met 400 watt voedingske :wtf:

pff allemaal zever... met 350 komde echt voor zo goed als alle systemen toe
of ge moet zwaar oc'en, super fans, leds etc hebbe steken :)

jodeman

Legacy Member
overhyped?!?

ja, dat was een hype voor te weten hoeveel watt men case moet hebben?!?
werd ik er effe helemaal in meegetrokken zeg.

ComputerVISTA

Legacy Member
Zorg gewoon dat je voeding van een A merk is en niet a la cheapo q-tec want dat is miserie gegarandeerd.


Met zo een A merk voeding van welke die ook is kunt ge niet veel mis doen.

pina

Legacy Member
mijn 300 watt trekt ook alles :) tis dan nog een voeding dat bij mijn case zat, geen problemen mee :)

A64 3000+
2 x 512MB RAM
DVD rom drive
CD rewriter
floppy
1 harde schijf
GeForce 6600GT
1 extra fan in de case
geluidskaart
netwerkkaart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan