sjabieee
Legacy Member
Mijn grafische kaart is zijn geest aan het geven vrees ik.
Hij is idle 75-80° en stressed wel 100-105°...
Nu opzich kan het mij niet veel schelen dat hij zo warm wordt, maar als ik nu bv al redelijk oude games speel zoals cod4, bfh, quake live, bevriest ALLES , video en geluid en je hoort dan PRRRRRRRRRR als geluid.
Heb bfh en cod4 al reinstalled, heb pc al helemaal stofvrij gemaakt ( zo goed als het kon ), niets wilt helpen.
Nu is hij tijdens deze games maar 85° en pc loopt vast... Enige dat helpt is reboot.
Voor ik een nieuwe videokaart koop, moet ik zeker weten dat die van mij stuk is.
Ik doe een stability test met furmark, hij begint op 84° en na een minuutje meet de sensor 105°... MAAR HIJ LOOPT NIET VAST ( zoals bij mijn spelletjes ).
Wat moet ik nu doen? Hoe bevestig ik mijn vermoeden dat het mijn videokaart is? Of is w7 64bit nu echt zo'n stink OS dat het tijdens spellen voledig crasht.
Ik ben ten einde raad eigenlijk. Hulp is welkom
Hij is idle 75-80° en stressed wel 100-105°...
Nu opzich kan het mij niet veel schelen dat hij zo warm wordt, maar als ik nu bv al redelijk oude games speel zoals cod4, bfh, quake live, bevriest ALLES , video en geluid en je hoort dan PRRRRRRRRRR als geluid.
Heb bfh en cod4 al reinstalled, heb pc al helemaal stofvrij gemaakt ( zo goed als het kon ), niets wilt helpen.
Nu is hij tijdens deze games maar 85° en pc loopt vast... Enige dat helpt is reboot.
Voor ik een nieuwe videokaart koop, moet ik zeker weten dat die van mij stuk is.
Ik doe een stability test met furmark, hij begint op 84° en na een minuutje meet de sensor 105°... MAAR HIJ LOOPT NIET VAST ( zoals bij mijn spelletjes ).
Wat moet ik nu doen? Hoe bevestig ik mijn vermoeden dat het mijn videokaart is? Of is w7 64bit nu echt zo'n stink OS dat het tijdens spellen voledig crasht.
Ik ben ten einde raad eigenlijk. Hulp is welkom
)