ceezyro zei:
ik denk dat ik het heb opgelost maar nu krijgt mijn laptop geen stroom meer dus daar zal ik nog iets op moeten vinden (ik heb de stroomkabel van mijn laptop uitgetrokken en de storing was weg).
Inderdaad, dat is echter geen "probleem" met de voeding, maar een kenmerk van een notebook voeding. (Je zal dat dus bij vrijwel alle notebooks hebben).
Ik heb gewoon een stekkerblok gemaakt en de aardpen verwijderd, of je koopt een blok zonder aarding (bvb:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:...eshack.us/img693/2778/eurostekkerblok.jpg&t=1)
Probleem zal dan weg zijn. waarom die aardpen op die voedingen zit is me toch onduidelijk, omdat een notebook en voeding dubbel afgeschermd zijn en 9/10 van plastik.
Wat ik bedoel met de aardpen afplakken: het pinnetje in je stekkerblok afplakken met dune tape, maar dit zijn enkel tijdelijke "oplossingen" en je moet zien dat je enkel de aardpen afplakt en niet de stroomvoorziening. Zeker goed opletten!
Het veiligste is nog steeds gebruik te maken van een stekkerdoos zonder aarding. Of bij de Gamma een stekkerdoos en vervang stekker kopen, en daarin gewoon de aarding niet aansluiten. (let wel op dat je die stekkerblok niet voor iets anders gaat gebruiken)